Flower Expo

ZIELEŃ TO ŻYCIE wraz z FLOWER EXPO POLSKA – targi roślin, kwiatów i techniki ogrodniczej już we wrześniu w Warszawie.

Rośliny do ogrodów i wnętrz, a także technikę, środki do produkcji , akcesoria i dekoracje to wszystko zobaczymy podczas 26. edycji Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE i FLOWER EXPO POLSKA  w  dniach od 6 do 8 września w EXPO XXI Warszawie. Rośliny do ogrodów i wnętrz, a także technikę, środki do produkcji , akcesoria i dekoracje to wszystko zobaczymy podczas 26. edycji Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE i FLOWER EXPO POLSKA  w  dniach od 6 do 8 września w EXPO XXI Warszawie. 

Hasło wystawy - „Kolekcja korzyści” - przypomina, że ogród to nie tylko dekorowanie otoczenia domu, ale również zdrowie, ruch i relaks na świeżym, odreagowanie stresów, zabawa i miejsce realizacji pasji

więcej w pliku do pobrania >>


ZIELEŃ TO ŻYCIE & FLOWER EXPO POLSKA - jeden właściciel

Połączone targi Wystawa  ,,ZIELEŃ TO ŻYCIE” oraz towarzyszące Flower Expo Polska odbędą się w dniach 6-8 września 2018 r. w Expo XXI WARSZAWA przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

Trzecia edycja Flower Expo to jednocześnie zmiana właściciela. Aktualnie właścicielem obydwu marek jest Agencja Promocji Zieleni, która nabyła prawa do marki Flower Expo Polska od dotychczasowego holenderskiego partnera BureauSierteelt..

więcej w pliku do pobrania >>


25. Międzynarodowa Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE - podsumowanie

Jubileuszowa, 25 - ta edycja międzynarodowych targów roślin „ZIELEŃ TO ŻYCIE”, odbyła się w dniach 31 sierpnia - 2 września w Warszawie w EXPO XXI. Targom po raz drugi towarzyszyło Flower Expo Polska – poświęcone kwiatom ciętym, doniczkowym i florystyce.

Hasło przewodnie ,,Odetchnij zielenią” zwracało uwagę na ekologiczne i społeczne korzyści z otaczania się roślinami.

W targach wzięło udział 300 wystawców z 12 krajów. Zagraniczne firmy stanowiły ponad 20% ogółu wszystkich wystawców. Najliczniej poza Polską reprezentowana była Holandia, następnie Belgia, Dania i Francja. W targach wzięli udział wystawcy z Niemiec, Wlk. Brytanii, Irlandii, Litwy, a w sektorze florystycznym poza dominującymi wystawcami z Holandii także firmy z Kolumbii, Ekwadoru, Kenii i Włoch. Połączenie obu sektorów pozwoliło na przedstawienie odbiorcom targów kompletnej oferty roślin i produktów do ogrodu oraz do dekoracji wnętrz.

więcej w pliku do pobrania >>


 

DO GÓRY